Univerzitet Metropolitan i mesec kreativnosti u Galeriji Atrijum

U utorak, 26. septembra 2017. godine u Galeriji Atrijum Univerzitet Metropolitan i Biblioteka grada Beograda u okviru meseca kreativnosti organizovali su predstavljanje knjige “Modni marketing” profesora dr Milice Slijepčević i izložbu radova studenata sa Modnog dizajna Fakulteta digitalnih umetnosti Univerziteta Metropolitan.

U monografiji “Modni marketing”, objavljenoj u izdanju izdavačke kuće HERAedu iz Beograda 2016. godine, autorka se bavi istraživanjem različitih aspekata i vezama između mode, modne industrije i marketinga. Dr Milica Slijepčević je profesor na Fakultetu za menadžment i Fakultetu digitalnih umetnosti Univerziteta Metropolitan.

O knjizi je govorila Zorica Stablović Bulajić, direktor i glavni urednik izdavačke kuće HERAedu, dok  je ispred Univeziteta Metropolitan izložbu otvorila  dekan Fakulteta digitalnih umetnosti Univerziteta Metropolitan profesor dr Katarina Kaplarski.

Izložba je otvorena do 10. oktobra 2017. godine.

 

Copyright 2011 БИБЛИОТЕКА ГРАДА БЕОГРАДА - Univerzitet Metropolitan i mesec kreativnosti u Galeriji Atrijum. Copyright by Библиотека града Београда 2011
Joomla Templates by Wordpress themes free

Mreža web prijatelja