Skip navigation

1.1. Циљ курса и исходи учења

Циљеви модула

Циљеви овог модула у вези са учењем су:

  • разумевање основних фаза процеса LEGO Serious Play (изазов, прављењеи дељење);
  • учење, како фацилитатор LSP организује и води процес;
  • формулисање начела бонтона LSP;
  • одређивање ресурса потребних за организовање LSP радионице;
  • анализа и вршење активности радионице LSP уз поштовање упутстава корак по корак;
  • унапређење знања и интелектуалних вештина из ове теме помоћу додатних ресурса из текстова и медија;
  • процена стеченог знања кроз тестове самопроцене.

Исходи учења

Курс пружа ресурсе информација за учење основа концепта LEGO Serious Play, разумевање његове теоретске основе и методологије и примену његових начела кроз организовање радионица. Због тога исходи учења укључују све области интелектуалних вештина студената: знање, схватање, примену, анализу, синтезу и процену. Након завршетка курса, полазници ће моћи:

  • да дефинишу кључне концепте LEGO Serious Play, његову методологију, могуће примене и користи;
  • да објасне: теоретску основу LEGO Serious Play (за ову тему погледајте одељак Извори);
  • како се припремају и организују радионице LEGO Serious Play;
  • који физички ресурси и материјали су потребни;
  • који су захтеви и препоруке за фацилитатора радионице;
  • основна начела бонтона LSP.
  • да примене знање о начелима и налазима LSP у организовању едукативних активности за промовисање културног наслеђа;
  • да анализирају сваки лични проблем или проблем организације и понуде могућа решења помоћу методологије LSP;
  • да организују LSP радионице на било коју тему;
  • да процене улогу LSP у размишљању, решавању проблема, подстицању аналитичког и креативног размишљања и унапређењу тимског рада и комуникационих вештина.