Циљеви модула
Циљеви овог модула у вези са учењем су:
- разумевање основних фаза процеса LEGO Serious Play (изазов, прављењеи дељење);
- учење, како фацилитатор LSP организује и води процес;
- формулисање начела бонтона LSP;
- одређивање ресурса потребних за организовање LSP радионице;
- анализа и вршење активности радионице LSP уз поштовање упутстава корак по корак;
- унапређење знања и интелектуалних вештина из ове теме помоћу додатних ресурса из текстова и медија;
- процена стеченог знања кроз тестове самопроцене.
Исходи учења
Курс пружа ресурсе информација за учење основа концепта LEGO Serious Play, разумевање његове теоретске основе и методологије и примену његових начела кроз организовање радионица. Због тога исходи учења укључују све области интелектуалних вештина студената: знање, схватање, примену, анализу, синтезу и процену. Након завршетка курса, полазници ће моћи:
- да дефинишу кључне концепте LEGO Serious Play, његову методологију, могуће примене и користи;
- да објасне: теоретску основу LEGO Serious Play (за ову тему погледајте одељак Извори);
- како се припремају и организују радионице LEGO Serious Play;
- који физички ресурси и материјали су потребни;
- који су захтеви и препоруке за фацилитатора радионице;
- основна начела бонтона LSP.
- да примене знање о начелима и налазима LSP у организовању едукативних активности за промовисање културног наслеђа;
- да анализирају сваки лични проблем или проблем организације и понуде могућа решења помоћу методологије LSP;
- да организују LSP радионице на било коју тему;
- да процене улогу LSP у размишљању, решавању проблема, подстицању аналитичког и креативног размишљања и унапређењу тимског рада и комуникационих вештина.