Сегмент клијената је циљна корисничка група. Другим речима, овде се одређује за кога се нови сервис/услуга и вредност креира.
У овом сегменту мора се направити детаљан портрет сваке групе корисника, при чему ствари треба сагледати дубље од онога што је очигледно, а такође се треба фокусирати на следеће:
- Ко је најважнија или главна група корисника?
- Ко је најзаинтересованији?
- Ко је тренутно најслабије опслужен?
- Ко може највише да добије?
- Да ли је сервис намењен најважнијим/најазаинтересованијим/најслабије опслуженим групама корисницима и/или групама корисника које могу највише да добију?
За сервис у вези са културним наслеђем, главне циљне групе требало би да буду:
- корисници библиотека (одрасли, млађи одрасли, деца, истраживачи, шира јавност итд.).
- библиотекари из свих врста библиотека (као што су јавне, школске, академске)
- остали стручњаци за информације (архивисти, музеолози итд.)
- библиотекарско-информатички факултети и студенти