Представљање вредности односи се на испоручену вредност, односно начин на који помажемо кориснику.
У овом сегменту описују се конкретне користи које ће корисници имати од овог сервиса. Одговори на следећа питања могу да помогну:
- Које потребе корисника овај сервис треба да задовољи?
- Које проблеме корисника је потребно решити?
- Да ли има потенцијал да повећа коришћење збирке културног наслеђа?
- Да ли има потенцијал да повећа једноставност коришћења или употребљивост?
- Да ли има потенцијал да унапреди квалитет и учинак сервиса?
- Да ли има потенцијал да повећа задовољство клијената?
Примера ради, вредност која се испоручује може да буде укључивање крајњих корисника у осмишљавање сервиса и стварање сервиса/услуга који испуњавају њихове потребе и жеље.