Дигитални отворени беџеви су веома значајна тема за библиотекаре. Јавне библиотеке и библиотекарска удружења, посебно у Сједињеним Америчким Државама, први су усвојили беџеве и предводили иновације у овој области. На пример, Удружење библиотекарских сервиса за младе (YALSA) је 2012. године добило финансирање за развој програма виртуелних беџева за запослене у библиотекама са вештинама повезанима са компетенцијама за пружање сервиса младима у библиотекама. Финансирање пројекта су обезбедила три кључна актера у области дигиталних беџева: Савез и сарадња за хуманистичке науке, уметност, науку и технологију (HASTAC), Фондација Мозила и Фондација МекАртур.
Роџерс и Пјутербоу (2017) описују како се дигитални беџеви користе у библиотекарским едукативним програмима у библиотеци Универзитета Истерн. Постоје и чланци о коришћењу дигиталних беџева за информациону писменост на Универзитету Мидлесекс и обезбеђивању подршке пре доласка за студенте из иностранства на Универзитету Ковентри (Rose).
Аустралијска национална универзитетска библиотека је осмислила пројекат INSIGNIA за подршку кандидатима за истраживање у развоју кључних преносивих вештина у дигиталној писмености и интегритету истраживања, помоћу отворених беџева (Rutherfordetal., 2015).
О’Брајан и Џејкобсон (2018) су чак објавили књигу „Подучавање са дигиталним беџевима: најбоље праксе за библиотеке“ која даје примере како библиотекари користе беџеве за унапређење и подстицање подучавања и оцењивање информационе писмености.
Међутим, Хал-Елис (2016, стр. 234) наводи да „Иако библиотекарска и информациона професија препознаје значај техничких вештина и основних компетенција, усвајање сложивих микро акредитива (нпр. дигиталних беџева) као доказа напредног учења и стручног усавршавања је остало минимално“.
Међутим, последњих година се дигитални отворени беџеви више користе у библиотекама. Интегрисање давања микро акредитива у библиотеке је обезбедило иноватиивни и индивидуално прилагођени начин за признавање и сертификацију учења и достигнућа. Дигитални отворени беџеви се у библиотекама углавном користе за развој информационе писмености.
Видео снимак 3: Додељивање дигиталних беџева у библиотекама Државног Универзитета Пен