Приликом тестирања сервиса/услуге, важно је да узмете у обзир све повратне информације, како позитивне, тако и негативне, да вам ништа не би промакло. Табела за унос повратних информација је одличан начин за прикупљање повратних информација.
Циљеви сесије: брзо и једноставно тестирање идеја које су претворене у прототип и записивање резултата за потребе даљег развоја.
Група: 2 особе. Једна особа врши разговоре, посматра и демонстрира прототип. Друга документује налазе и према потреби поставља додатна питања.
Трајање: 10-15 мин.по тесту. Потребно је више тестова.
Потребни материјали: Визуелизација идеје у виду прототипа. По једна евиденциона табела (види доле) за сваки тест.
1. корак: Замолите испитаника (корисника/клијента) да размишља наглас.
2. корак: Упишите његове мисли у одговарајућа поља у табели.
3. корак: Поставите питања „зашто?“ пет пута да бисте још боље разумели одговоре испитаника. Обратите пажњу на емоције, противречан говор тела и иницијалне реакције.
4. корак: Заједно са дизајнерским тимом прикупите табеле за унос повратних информација из различитих разговора и утврдите сличности или главне разлике; оне могу послужити за даљи развој идеја и прототипова.
Тестирање ће допринети брзом и једноставном добијању повратних информација, као и прикупљању информација ради унапређења прототипа и будућих идеја.